تمامی امکانات را با شهروندی آنتیگوا و باربودا به دست آورید

  • شهروندی سریع با زمان پردازش 6 ماه
  • اجازه دارند كه هر دفعه به مدت 6 ماه در انگلستان بمانند
  • بدون مصاحبه یا آزمون زبان، و نیاز به اقامت در کشور برای دریافت شهروندی
  • امکان اضافه کردن خانواده شامل همسر، فرزندان تا سن 30 سال و والدین بالای 58 سال
  • بدون مالیات بر درآمد شخصی، ثروت، هدیه ارث و سود سرمایه
  • که حداقل سرمایه گذاری برای اخذ شهروندی آنتیگوا و باربودا 230,000 دلار است
سیتیزنشیپ اینوست به صورت رسمی توسط دولت
آنتیگوا و باربودا برای پردازش شهروندی آنها مجاز است
دریافت مشاوره رایگان
سیتیزنشیپ اینوست به صورت رسمی توسط دولت
آنتیگوا و باربودا برای پردازش شهروندی آنها مجاز است

گواهینامه ها

O QUE NOSSOS CLIENTES DISSERAM SOBRE NÓS

شهروندی سرمایه‌گذاری برای کمک به آنها بسیار توصیه می‌شود، آنها به تمام سوالات و نگرانی‌های من به شکلی بسیار به موقع پاسخ دادند، تمامی فرآیندها را بسیار دقیق توضیح دادند و چندین بار شک و نگرانی‌های من را برطرف کردند.

احمد اسلیترین

تجربه‌ی بسیار خوبی با تیم جمع‌آوری اسناد داشتم، آنها بسیار حساس به جزئیات بودند و از همه چیزی که باید بدانم خبر دادند. آنها همچنین خدمات مشتری بسیار عالی ارائه داده و بسیار دوستانه بودند. حتماً به دیگران توصیه می‌کنم.

خلیل - جزایری

من کاملاً راضی هستم و تشکر ویژه‌ای را به مدیر ارتباطات خودم بابت خدمات و پشتیبانی خوب - عالی - عالی ارائه شده ارائه می‌دهم.

Trade Bint

توانایی زندگی در 15 کشور

آنتیگوا و باربودا یکی از اعضای جامعه کارائیب است که از 15 کشور مختلف تشکیل شده است. داشتن پاسپورت آنتیگوا و باربودا نه تنها امکان سفر بدون ویزا به سراسر جهان را فراهم می کند، بلکه به دارنده این امکان را می دهد که در اکثر 15 کشوری که بخشی از جامعه کارائیب هستند اقامت داشته باشد.

کشورهای بدون ویزا برای آنتیگوا و باربودا

شهروندی آنتیگوا و باربودا ورود بدون ویزا به ۱۵۱کشور از جمله شینگن، چین، بریتانیا، سنگاپور و هنگ کنگ را فراهم می کند.

0 ملت

کشورهای بدون ویزا برای آنتیگوا و باربودا

شهروندی آنتیگوا و باربودا ورود بدون ویزا به ۱۵۱کشور از جمله شینگن، چین، بریتانیا، سنگاپور و هنگ کنگ را فراهم می کند.

0 ملت

شهروندی آنتیگوا و باربودا ورود بدون ویزا به ۱۵۱کشور از جمله شینگن، چین، بریتانیا، سنگاپور و هنگ کنگ را فراهم می کند.

چرا سیتیزنشیپ اینوست

سیتیزنشیپ اینوست یک شرکت مشاوره پیشرو است که در برنامه‌های سریعترین سرمایه‌گذاری برای اخذ تابعیت در کشورهای مختلف جهان تخصص دارد. سیتیزنشیپ اینوست اعتبار عالی دارد و توسط چندین دولت برای پردازش تابعیت آنها تأیید شده است.

سیتیزنشیپ اینوست تضمین می‌کند که نرخ موفقیت بالاترین در اخذ تابعیت آنتیگوا و باربودا را به دلیل تجربه و سابقه‌ی ما با دولت‌ها دارد.

0+

تعداد موکلان توصیه شده

0+

تعداد ملیت موکل در سراسر جهان

0+

تعداد سالهای پیشرو در صنعت

کشف روند ساده درخواست شهروندی آنتیگوا و باربودا

برنامه تابعیت انتیگوا و باربودا از طریق سرمایه گذاری، که در سال 2012 راه اندازی شد، راه‌های سریع و آسانی برای دریافت پاسپورت دوم با مدت اعتبار 5 ساله و قابل تمدید بعداً ارائه می‌دهد.

فرآیند سریع و آسان با سیتیزنشیپ اینوست

1
ارزیابی مشتری

ما شما را به عنوان یک مشتری به تیم خود می‌پیوندیم، مستندات شما را جمع‌آوری کرده و درخواست شهروندی دومینیکا را به دولت آنتیگوا و باربودا ارسال می‌کنیم.

2
تایید شهروندی

پس از تایید شهروندی آنتیگوا و باربودا، می توانید سرمایه گذاری خود را پرداخت کنید

3
صدور گذرنامه

گواهی شهروندی آنتیگوا و باربودا و گذرنامه شما صادر می‌شود.

شریک قابل اعتماد شما برای تمام عمر

سیتیزنشیپ اینوست به مشتریان خود پشتیبانی مادام‌العمر پس از به دست آوردن شهروندی ارائه می‌دهد، از جمله خدماتی مانند جایگزینی پاسپورت گمشده، تمدید پاسپورت، ارائه درخواست شهروندی برای همسران و نوزادان، و دریافت گواهی رانندگی و کارت شناسایی ملی.

سوالات

سوالات متداول

برنامه شهروندی آنتیگوا و باربودا از طریق سرمایه گذاری به افراد غیرشهروندی این امکان را می دهد که با سرمایه گذاری قابل توجه در اقتصاد کشور، تابعیت آنتیگوا و باربودا را دریافت کنند.

شهروندی آنتیگوا و باربودا با سرمایه گذاری طیف وسیعی از مزایا را ارائه می دهد، از جمله دسترسی بدون ویزا به بیش از 151 کشور، آزادی اقامت و کار در آنتیگوا و باربودا، دسترسی به خدمات آموزشی و مراقبت های بهداشتی درجه یک، و فرصت سرمایه گذاری در اقتصاد پر رونق کشور

حداقل مبلغ مورد نیاز برای شهروندی آنتیگوا و باربودا از طریق سرمایه گذاری 230000 دلار برای یک متقاضی است. با این حال، حداقل مبلغ سرمایه گذاری ممکن است بسته به نوع سرمایه گذاری انتخاب شده متفاوت باشد، مانند کمک مالی به صندوق توسعه ملی یا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات. سایر هزینه‌ها، مانند هزینه‌های پردازش و بررسی دقیق، نیز باید بررسی شوند. مهم است که به یاد داشته باشید که حداقل مبلغ سرمایه گذاری پذیرش شهروندی را تضمین نمی کند زیرا روند درخواست همچنان مستلزم تکمیل سایر شرایط واجد شرایط است.

شما می توانید با کمک مالی به صندوق توسعه ملی، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تایید شده یا سرمایه گذاری در یک تجارت تایید شده، شهروندی آنتیگوا و باربودا را دریافت کنید.

برای تبدیل شدن به یک شهروند آنتیگوا و باربودا از طریق برنامه سرمایه گذاری آنها، باید عدم سابقه کیفری و شواهدی از شخصیت خوب و همچنین بودجه مناسب مورد نیاز برای سرمایه گذاری را نشان دهید.

بسته به عواملی مانند کامل بودن و صحت درخواست شما، حدود سه تا چهار ماه طول می کشد تا شهروندی آنتیگوا و باربودا از طریق سرمایه گذاری دریافت کنید.

بله، شما می توانید همسر، فرزندان زیر 26 سال و والدین وابسته بالای 58 سال خود را در درخواست شهروندی آنتیگوا و باربودا از طریق سرمایه گذاری بگنجانید.

بله، آنتیگوا و باربودا اجازه تابعیت مضاعف را می دهد، بنابراین می توانید تابعیت فعلی خود را در حین اخذ شهروندی آنتیگوا و باربودا از طریق برنامه شهروندی با سرمایه گذاری حفظ کنید.

بله، شهروندان آنتیگوا می توانند با مجوزهای کاری و ویزای مناسب در آمریکا و کانادا کار کنند که ممکن است نیاز به تکمیل معیارها و درخواست های خاصی داشته باشد.

AINDA NÃO ESTÁ PRONTO PARA INVESTIR?

Inscreva-se em nossa newsletter